Leauge Of Legends

Ahri

a kilenc farkú róka


HÁTTÉRTÖRTÉNET


Ellentétben más, Dél-Ionia erdőiben kalandozó rókákkal, Ahri mindig is érzett egy furcsa kapcsolatot az őt körülvevő mágikus világgal. Egy kapcsolatot, ami valahogy beteljesületlen maradt. Mélyen legbelül valami azt súgta, nem a megfelelő testbe született, és arról álmodozott, hogy egy nap majd emberré változik. Úgy tűnt, vágya sosem válhat valóra, mígnem egyszer egy emberek által vívott csata pusztításának nyomaira bukkant. A táj szörnyű látványt nyújtott, mindenfelé sebesült és haldokló katonák hevertek. Egyikük, egy gyengülő mágikus mezővel körülvett, díszruhás férfi, akiben már alig volt élet, magára vonta a figyelmét. Ahri odalépett hozzá, és valami megmagyarázhatatlan belső parancsnak engedelmeskedve kinyújtotta felé a kezét. A férfi életesszenciája átáramlott belé, a mágia láthatatlan szálain keresztül. Ahrit mámorító és mindent elsöprő érzés kerítette hatalmába. Miután kábultsága elmúlt, nagy örömmel fogadta az őt ért változást. Fényes, fehér bundája eltűnt, a teste megnyúlt, karcsú lett – emberi alakot öltött, a körülötte heverőkéhez hasonlót.

Az új külső ellenére Ahri tudta, hogy az átváltozás nem ment végbe teljesen. Ravasz teremtményként alkalmazkodott a társadalmi szokásokhoz, és az ajándékul kapott hibátlan szépségét arra használta fel, hogy a gyanútlan férfiakat magához vonzza. Csábító varázslatának hatása alatt álló áldozatait azután könnyűszerrel fosztotta meg az életesszenciájuktól. Így, mások vágyából táplálkozva fokozatosan közelebb került dédelgetett álmához, de ahogy egyre több életet vett el, valami furcsa megbánás kezdett felszínre törni benne. Fenntartásai lettek azokkal a tettekkel szemben, amik korábbi rókaéletében egyáltalán nem zavarták: lassan rájött, hogy kibontakozó lelkiismeretének szavát nem tudja elnyomni. A megoldás keresése közben Ahri rálelt a Háború Intézetére, Runaterra legtehetségesebb mágusainak otthonára. Felajánlották neki a lehetőséget, hogy minden további ártalmas következmény nélkül kiteljesítheti emberi természetét, ha cserébe a Legendák Ligájának szolgálatába áll.

„A kegyelem emberi kiváltság... és kötelesség.”
– Ahri


Életerő:

380 (+80 szintenként)


Mana:

250 (+50 szintenként)


Sebzés:
50 (+3 szintenként)


Támadási sebesség:
0.668 (+2% szintenként)


Mozgási sebesség:
330



Képességek


Esszencialopás


Az Esszencialopás minden alkalommal töltődik, amikor egy varázslat eltalál egy ellenfelet (legfeljebb 3 töltés varázslatonként). 9 töltés után Ahri következő varázslata gyógyítani fogja őt, ha eltalál vele egy ellenfelet.



A megtévesztés gömbje

Költség: 70/75/80/85/90 mana 
Hatótáv: 880

Ahri kiküldi, majd visszahúzza magához a gömbjét, ami odafelé varázssebzést, visszafelé tényleges sebzést okoz.

Kiküldésekor 40/65/90/115/140 (+33% varázserő) varázssebzést, visszatérésekor pedig 40/65/90/115/140 (+33% varázserő) tényleges sebzést okoz.


Rókatűz

Költség: 50 mana 
Hatótáv: 800

Ahri elindít három Rókatüzet, amelyek célba veszik és megtámadják a közelben tartózkodó ellenfeleket.

Három rókatüzet enged útjára, amelyek célba veszik a közeli ellenségeket (elsősorban a hősöket), és 40/65/90/115/140 (+40% varázserő) varázssebzést okoznak nekik.Azon ellenfelek, akiket a képesség egyszer már eltalált, 30% sebzést szenvednek el minden egyes további rókatűz után (egy ellenfél legfeljebb 0 sebzést szenvedhet el).

Csábítás

Költség: 85 mana 
Hatótáv: 975

Ahri egy csókot dob, ami az eltalált ellenfeleknek sebzést okoz, illetve elbűvöli őket, így ártalmatlanul a rókalány felé kezdenek sétálni. Ahri további sebzést okoz nemrégiben elbájolt ellenségeinek.

Ahri egy csókot dob, ami 60/90/120/150/180 (+35% varázserő) varázssebzést okoz, és elcsábít egy ellenfelet, aki 1/1.25/1.5/1.75/2 másodpercen keresztül ártalmatlanul a rókalány felé sétál.A Csábítás hatása alatt álló ellenfeleknek Ahri 6 másodpercig 20%-kal nagyobb varázssebzést okoz. Ez a hatás a Megtévesztés gömbje által okozott tényleges sebzést is megnöveli.

Lélekugrás

Költség: 100 mana 
Hatótáv: 450

Ahri előreugrik és energialövedékeket bocsát ki, amelyek megsebeznek három, a közelben tartózkodó ellenséges egységet (a hősöket részesítik előnyben). A Lélekugrást háromszor lehet egymás után alkalmazni.

Ahri fürgén előretör, és 3 energialövedéket bocsát a közelben tartózkodó ellenfelekre (elsősorban a hősökre), amivel 70/110/150 (+30% varázserő) varázssebzést okoz nekik. A képességet 10 másodpercen belül háromszor lehet elsütni.